Αξιολογήσεις αγορών από το mediamarkt


29 Ιουλίου, 2018 Facebook Twitter LinkedIn Google+ Blog



Μια από τις καλύτερες μεθόδους αξιολόγησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, αν είναι η πρώτη φορά που το χρησιμοποιούμε, είναι να δούμε προσεχικά τι έχουν να μας πούν αυτοί που ήδη έχουν αγοράσει από το κατάστημα. Ψάξαμε λοιπόν και βρήκαμε μερικές αξιολογήσεις από ανθρώπους που έκαν τις αγορές τους από το πολύ γνωστό Mediamarkt και σας τις παραθέτουμε παρακάτω.

Βρες κουπονι mediamarkt για τις επόμενες αγορές σου.

  • Αγόρασα στις 18/05(Σάββατο)μια επιτοίχια βάση τηλεόρασης.Η διακίνηση έγινε την ίδια ημέρα!.Συγκεκριμένα την HAMA 84427 TV-WB,3 stars,XL.Την Τρίτη την παρέλαβα.Η διαδικασία ενημέρωσεις της παραγγελίας,τοσο απο την πλευρά της Media Mark όσο και απο την πλεύρα της εταιρείας courier ήταν αξιοθαύμαστη.Επιτέλούς αγορές απο την Media Markt και μέσω διαδικτύου.Σαφώς το συνιστώ.
  • Αγόρασα από το MediaMarkt ένα tablet Archos Arnova 7h G3. Το χρησιμοποίησα 2 μέρες και δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος από την μπαταρία του (κρατούσε πολύ λίγο). Το πήγα πίσω στο κατάστημα με ολόκληρη τη συσκευασία του. Το δέχτηκαν χωρίς να μου φέρουν καμία αντίρρηση ή χωρίς να μου δημιουργήσουν κανένα πρόβλημα παρόλο που η συσκευή λειτουργούσε μια χαρά (δεν ήταν κατασκευαστικό πρόλημα, αυτή ήταν όλη κι όλη η διάρκεια της μπαταρίας του). Απλώς και μόνο επειδή δε μου άρεσε ως προϊόν, το κατάστημα δέχτηκε την επιστροφή και μου έδωσε πιστωτικό τιμολόγιο να πάρω ότι ήθελα από το κατάστημα (δεν διεκδίκησα επιστροφή χρημάτων γιατί ήθελα να πάρω ένα άλλο tablet από εκεί αλλά θεωρώ ότι αν ήθελα και τα χρήματά μου πίσω, θα τα έπαιρνα). Σε μια εποχή που η πλειονότητα των ελληνικών καταστημάτων έχει μια απαράδεκτη after sales πολιτική και η επιστροφή προϊόντων με πρόβλημα είναι ένας γολγοθάς, το συγκεκριμένο κατάστημα έχει μια άριστη πολιτική εξυπηρέτησης που στόχο έχει την ικανοποίηση του πελάτη. Πολλά μπράβο στο κατάστημα, κερδίσατε έναν απόλυτα ικανοποιημένο πελάτη και έναν “διαφημιστή” σας για το μέλλον. Συνεχίστε σε αυτό τον τρόπο λειτουργίας
  • Έκανα Δευτέρα πρωί παραγγελία την προσφορά για τον 500αρι εξωτερικό μέσω site και Τρίτη πρωί ήταν στο σπίτι. Και όσες φορές έχω μιλήσει με το τηλεφωνικό κέντρο, η εξυπηρέτηση είναι άψογη και τα παιδιά πολύ ευγενικά. Μπορεί να μην μου αρέσει καθόλου το προφίλ της συγκεκριμένης εταιρείας σε σχέση με την διαφήμιση αλλά θα πρέπει να παραδεχτώ οτι η εξηπηρέτηση είναι πολύ καλή.
  • Αγόρασα ένα λάπτοπ από το Mediamarkt μια Τετάρτη. Έλεγε ότι είναι διαθέσιμο σε 2-3 εργάσιμες. Πήρα τηλέφωνο να δω πότε θα φθάσει και μου είπαν ότι δεν είναι στην αποθήκη και να ξαναπάρω την επόμενη το πρωί. Πέμπτη πρωί με ενημέρωσαν ότι θα το παραλάβω το αργότερο Δευτέρα. Την επόμενη μέρα είχα το λαπτοπ(Παρασκευή, δηλαδή 2 εργάσιμες => 5 αστέρια). Ικανοποιημένος
  • Αγόρασα από το Media Markt το Laptop HP Pavilion g6 2204ev στις 07/02 και την επόμενη μέρα το είχα στα χέρι μου…Πραγματικά πολύ γρήγορη παράδοση και όταν πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών για να ρωτήσω τι χρώμα θα είναι το Laptop (επειδή είχα επιλογή) τότε με εξυπηρέτησε μια ευγενέστατη κυρία που με κατατόπισε πλήρως!!!Ακόμα το Laptop στάλθηκε σε κουτί πολύ καλά σφραγισμένο και πολύ καλά προστατευμένο από σακουλάκια αέρα…
  • 11/2 περι ωρα 2330 εκανα την παραγγελια (ηλεκτρικη σκουπα PHILIPS FC 8454/01) . Αμεσως ελαβα email επιβεβαιωσης παραγγελιας. Την 13/2 το πρωι ελαβα μηνυμα στο κινητο μου οτι η παραγγελια ειχε εκτελεστει και το προιον βρισκοταν στο καταστημα ταχυμεταφορας στον τοπο κατοικιας μου. Πηγα και Το παρελαβα την ιδια μερα αργα το μεσημερι προσωπικα. Η συσκευασια ηταν αψογη. Συγκεκριμενα η κουτα της σκουπας βρισκοταν μεσα σε αλλη μεγαλυτερη κουτα και τα ενδιαμεσα κενα ηταν γεμισμενα με ειδικες σακουλες με αερα για αποφυγη ζημιας κατα τη μεταφορα. Η τιμη του προιοντος εξαιρετικη. Το μονο αρνητικο η επιλογη του γραφειου ταχυμεταφορας (οσες φορες εχω παραλαβει απο τη συγκεκριμενη εταιρεια εχω αναγκαστει να παω προσωπικα για παραλαβη λογω καθυστερησης στις παραδοσεις τους )
  • Αγόρασα μια τηλεόραση 47″ LG 3D. Οι πωλητές του καταστήματος στο Ρέντη είναι πολύ καταρτισμένοι, γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες των προϊόντων που πωλούν, προσφέρουν έυκολες συγκρίσεις, λένε τη γνώμη τους όταν τους ζητηθεί και γενικά φαίνεται να είναι άριστα εκπαιδευμένοι. Κάτι που δυστυχώς δεν συνάντησα σε καμία άλλη μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών.
  • Τα συγχαρητήρια μου για την εξυπηρέτηση-για την αγορά μιας τηλεόρασης- από την πωλήτρια σας, στο κατάστημα στον Κηφισό.
  • Παρηγγειλα ενα κινητο Nokia στις 9 του μηνος και 11 το ειχα στα χερια μουΗρθε κανονικα ειδοποιηση με mail και ο κυριος στην μεταφορικη με πηρε 2 φορες στο κινητο ποια μερα και ωρα θα παραδωσει, μπραβο του !Μεγαλη συσκευασια ασφαλειας μονο που εχω να σημειωσω 1 αρνητικο για το καταστημα: Δεν υπηρχε αποδειξη μεσα ταμειακης ουτε εστω μια μηχανογραφημενη,εαν χρειαστω κατι πως θα αποδειξω απο που το πηρα και ποτε;Να εκτυπωσω το mail και τα το παω στο service τους αν χρειαστει;Αυτο ηταν μεγαλη παραλειψη,θα εβαζα 5 αστερια αλλα τωρα βαζω 4.Θα τους ξαναεπισκευθω στην σελιδα τους εδω στο μελλον,εχουν πολυ καλες τιμες.
  • Παρήγγειλα μια nespresso inissia (πορτοκαλί). Η παράδοση έγινε πολύ άμεσα εντός 3 εργάσιμων ημερών! Την λειτουργία της μηχανής την είχα ξανά δοκιμάσει και είναι πολύ – καλή ποιότητα nespresso – περιποιημένη συσκευασία, με έντυπα.Το μόνο ψεγάδι που είχε η παραγγελία μου από τα media markt είναι ότι η μηχανή είχε 16 κάψουλες δώρο οι οποίες ήταν ληγμένες ήδη.
  • Απροβληματιστη διαδικασια αγορας της THOMSON 55UA6406 τηλεορασης, η παραδοση εγινε σε ευλογο διαστημα, οι μεταφορεις που παρέδωσαν τη παραγγελια προς Βολο αφησαν θετικες εντυπωσεις ΑΛΛΑ στο λογιστικο κομματι θα εδινα 1 στα 5 αστερακια αφου το mediamarkt δεσμευσε το ποσο των 650 ευρω στις 12/01 και χρεωσε τη τηλεοραση στις 16/1. Αφήνοντας το δεσμευμένο ποσο των 650 ευρω στις 12/01 ουσιαστικα η καρτα μου βρισκεται μείον 650 ευρω. Το ποσο αποδεσμευεται στις 15 ημερες αυτοματα ή θα πρεπει να καλεσεις στη τραπεζα και να το αναφερεις ως προβλημα.
  • Παρήγγειλα ένα πλυντήριο ρούχων,..το παρέλαβα στην προκαθορισμένη ημερομηνία,..και όλα καλά και όλα ωραία !!!….Αλλά έχω στείλει ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στο κατάστημα σας για τη δωροεπιταγή που υποτίθεται πως διακαιούμαι για την αγορα που έχω κάνει ,…και απάντηση καμία!!!!
  • Αγόρασα τα ακουστικά Trust Quasar Headset 16904, παρήγγειλα πολύ εύκολα. Ο χρόνος παράδοσης δεν τηρήθηκε, ενώ έκανε 12 ώρες Αθήνα-Σέρρες έκανε 24 ώρες να έρθει στο σπίτι μου γιατί ο courier “δεν προλάβαινε”. Η συσκευασία ήταν σε καλή κατάσταση και η πληρωμή έγινε με μετρητά-αντικαταβολή.
  • Αγόρασα ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι γι PC. Επέλεξα να πληρώσω με κάρτα και να παραλάβω από κατάστημα, αν και έλεγε ότι στο κατάστημα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Ενώ γίνεται η συναλλαγή κανονικά και τα λεφτά αφαιρούνται από την κάρτα, κανένα e-mail επιβεβαίωσης και στο λογαριασμό μου έλεγε ότι δεν έχω κάνει παραγγελία! Αφήνω να περάσει κανένα μισάωρο και όταν άρχισα να αγχώνομαι τους πήρα τηλέφωνο. Την ώρα που μιλούσα με τον υπάλληλο η παραγγελία εμφανίστηκε και ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι θα με καλέσουν την επόμενη ημέρα να μου πούνε για τη διαθεσιμότητα, αλλά τίποτα… Τη μεθεπόμενη μέρα και βλέποντας ότι η παραγγελία είναι κολλημένη στο στάδιο της επεξεργασίας, κάλεσα ξανά. Με ενημέρωσαν ότι η παραγγελία προχωράει κανονικά και ότι εντός της ημέρας ή της επόμενης εργάσιμης θα με ενημερώσουν να παραλάβω. Πράγματι, λίγες ώρες μετά με ενημέρωσαν με email και πήγα και παρέλαβα. Όλα καλά και το προϊόν άψογο!
  • Αγόρασα με αντικαταβολή ένα λάπτοπ Dell 5558. Το παρήγγειλα Δευτέρα 16/11 το απόγευμα και σήμερα Τρίτη 17/11 το πρωί το είχα στα χέρια μου. Αψογα συσκευασμένο και με την ACS δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα, πραγματικά δεν έχω ξαναπαραλάβει παραγγελία τόσο γρήγορα, έλεγε αποστολή σε μια μέρα και πράγματι το εννοούσε!Ο μόνος λόγος που δεν βάζω 5 αστέρια είναι ότι στην περιγραφή των χαρακτηριστικών, τα οποία και με οδήγησαν στη συγκεκριμένη αγορά, υπάρχει λάθος στην ταχύτητα του επεξεργαστή. Αναφέρεται συγκεκριμένα σε 2.2 Gh και σε 2.7 Gh με λειτουργία turbo, ενώ σύμφωνα με τον πίνακα ελέγχου η ταχύτητα είναι 1.6 Gh, χωρίς να αναφέρεται σε λειτουργία turbo.
  • Ειναι η δευτερη αγορα που εχω κάνει απο το συγκεκριμένο μαγαζι , πριν ενα χρόνο αγορασα μια βιντεοκάμερα χωρίς κανένα πρόβλήμα , αυτη την φορά αγόρασα τον αφυγραντήρα INVENTOR INVENTOR EVA DE-MDDF20, η παραγγελία εγινε ηλεκτρονικά , με αμεση ανταπόκριση απο πλευράς του μαγαζιου για την εξέλιξη της παραγγελίας . Ο αφυγραντήρας εκανε μια μέρα να ερθει , πολύ καλά γιατί μενω σε νησι , και ηρθε με μεταφορική , σε προσεχτική συσκευασία
  • Έχω αγοράσει δυο συσκευές μέχρι τώρα(πλυντήριο-ψυγείο) η εξυπηρέτηση από το τηλεφωνικό κέντρο άψογη και συνεχή,θα ηθελα όμως να είναι ποιο ξεκάθαρη η ενημέρωση διαθεσιμότητας στα προϊόντα τους στην σελίδα,η πρώτη επαφή ήταν σιγουρα θετική και αν χρειαστεί ξανά κάνω αγορά από την συγκεκριμένη επιχείριση
  • Παρήγγειλα μια τηλεφωνικώς μια τηλεόραση Πανασόνικ 48as640 από τις “τζαμπα βραδυνές ευκαιρίες” στα 499 ευρώ έναντι 595 που ήταν η φθηνότερη τιμή στο Σκρουτζ. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και η επικοινωνία πάρα πολύ καλή. Το προιόν στάλθηκε σε 3 εργάσιμες ημέρες στην πρέπουσα κατάσταση. Πολύ ευχαριστημένος με το κατάστημα, θα το ξαναπροτιμούσα.
  • Παρέλαβα σήμερα μια LG 25-UM55-P μέσω courier η οποία δυστυχώς αποτελούσε προϊόν από επιστροφή καθώς μέσα ήταν αρκετά αλλοιωμένα τα παρελκόμενα και υπήρχαν γρατσουνιές στην οθόνη. Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών και πιο συγκεκριμένα με τον Κύριο Α.Μ. συμφωνήσαμε να παραλάβω την ίδια ημέρα άλλη νέα οθόνη απο κατάστημα επιστρέφοντας την προβληματική. Έτσι και έγινε.
    Θέλω να ευχαριστήσω τον Κύριο Μ. για την πραγματικά φοβερή εξυπηρέτηση του καθώς και τον κύριο Κ. απο το κατάστημα Περιστερίου οι οποίοι έδειξαν -πρωτόγνωρη για μένα- επιθυμία να με εξυπηρετήσουν.
    Ίσως η καλύτερη εξυπηρέτηση που είχα ποτέ σε πρόβλημα που αντιμετώπισα με online αγορά μου.
  • Αγορά φωτογραφικής μηχανής & κάρτας μνήμης
    Η παραγγελία εγινε εύκολα στις 1/1, στις 3/1 τηλ. από εναν υπάλληλο της M.M ότι η παραγγελία μου θα είναι ετοιμη (για παραλαβή από το καταστημα που ζήτησα) την Δευτέρα 5/1. Το mail όμως ότι τα προϊόντα που ζήτησα ήταν έτοιμα προς παραλαβή ήλθε το πρωί της 7/1. Ακολούθησε και τηλέφωνο από M.M, ενώ το μεσημέρι πήγα και παρέλαβα. Οι υπάλληλοι ευγενικοί, υπήρχε όμως αρκετή καθυστερηση γιά την παραλαβή (ίσως και λογο των γιορτών και της αυξημένης κίνησης στην υποδοχή του Μ.Μ)
  • Αγόρασα ένα κλιματιστικό TOYOTOMI με τις νυχτερινές προσφορές σε πολύ καλή τιμή και προσφορά στην εγκατάσταση. Βέβαια η μία μέρα παράδοση έγινε τρεις και μάλιστα Σαββάτο μεσημέρι και το τηλεφωνικό κέντρο δε γνώριζε πότε θα το παραλάβω. Ο οδηγός/μεταφορέας ευγενικότατος και αν ήθελα θα μου το ανέβαζε στον τρίτο όροφο (χωρίς σκάλες). Όσο για το συνεργείο εγκατάστασης δεν ήτανε και ότι καλύτερο, δεν απομακρύνανε τις κούτες, δε σκούπισαν το σπίτι και όπως αναφέρει και άλλος χρήστης δεν είχανε σκάλα παρότι τους ενημέρωσα ότι θα είναι κρεμαστό. Αλλά αφού είναι συνεργαζόμενοι δε φταίει απευθείας το κατάστημα παρότι θα έπρεπε να επιλέγουν καλύτερα τους συνεργάτες τους.
  • Κατά την τηλεφωνική μου επικοινωνία με ευγένεια μου απάντησαν στις ερωτήσεις μου .Οταν παράγγειλα κινητό GT-I 9195 με ενημέρωσαν με E-mail παραγγελίας και E-mail αποστολής του δέματος, ήρθαν την ημέρα που μου είχαν πει, σε άριστη κατάστασή η συσκευασία .Το συνιστώ ανεπιφύλακτα
  • Αγόρασα έναν εκτυπωτή από το κατάστημα MediaMarkt. Όλα κύλησαν άψογα όσον αφορά την παραγγελία. Η ηλεκτρονική αγορά πολύ εύκολη μέσα από το site, σε καλή τιμή. Στα θετικά ότι μπορείς να αγοράσεις χωρίς να γραφτείς στο site. Η ενήμερωση εξίσου άμεση στο email. Σε 3 μέρες ειδοποιήθηκα για την παράδοση του δέματος στο σπίτι μου.
  • Και δυστυχώς εδώ ξεκίνησε η ταλαιπωρία μου. Με ειδοποίησαν με SMS Τετάρτη πρωί, από την ACS, ότι θα μου παραδώσουν την ίδια μέρα. Χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση. Τους κάλεσα και ζήτησα αλλαγή. Οι ώρες παράδοσης ήταν 09:00 με 15:00! Κάτι που καθιστά πρακτικά αδύνατη την παράδοση καθώς εργάζομαι. Παρασκευή πρωί (πολύ πρωί) τους ζήτησα να μου παραδώσουν στο χώρο εργασίας αλλά επειδή είχε ήδη βγει το πρόγραμμα της ημέρας η παράδοση θα γινόταν από Δευτέρα. Με τα πολλά πήγα εγώ και τον παρέλαβα από το Γαλάτσι το Σάββατο (παρότι είχα πληρώσει μεταφορικά) καθώς τον χρειαζόμουνα άμεσα. Σαφώς και δεν ευθύνεται το MediaMarkt για αυτή την ταλαιπωρία παρά η ACS, αλλά από την άλλη το MediaMarkt οφείλει να ελέγχει τους συνεργάτες του.Στα πολύ θετικά ότι (μάλλον τυχαία) με καλέσαν το Σάββατο βράδυ να με ρωτήσουν για την παραγγελία. Τους ευχαρίστησα αλλά φυσικά διατύπωσα και τον προβληματισμό μου για την παράδοση. Μου είπανε ότι ακριβώς για αυτό καλούν, ώστε να διαπιστώσουν πιθανά προβλήματα και να κάνουν βελτιώσεις.Θα το ξανά-προτιμήσω σίγουρα στο μέλλον παρά την μικρή ταλαιπωρία (που θεωρώ ότι μάλλον ήταν ατυχία).
  • 20/01 παρήγγειλα μια φωτογραφική μηχανή Nikon D5100. Διαβάζοντας τις αξιολογήσεις ανησύχησα προς στιγμή, ωστόσο η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και μέσα σε 2 μέρες είχα στα χέρια μου την μηχανή.
  • Παραγγελία πλυντηρίου. Απόλυτα ικανοποιημένος από το προσωπικό στο κατάστημα Αμαρουσίου καθώς, την τιμή του προϊόντος και τον χρόνο παράδοσης.